آموزش نرم افزار Timing Solution - قسمت 7

نرم افزار

خطوط حمایت و مقاومت پیشرفته - Advanced Support & Resistance

این ابزار به شما امکان می دهد که انواع متنوعی از سطوح حمایت و مقاومت را رسم کنید. می توانید به راحتی سطوح مهمی  را که به روش های خاصی توسط نرم افزار محاسبه می شوند را ایجاد کنید و با بک تست گرفتن، بفهمید که هر کدام از روش ها و سطوح چگونه کار می کنند :

oo70dDF8ScZSMpxr4SjAuOFUwh9sLLGv6oiNgEZ6.png

با رسم این ابزار، سه خط بر روی چارت رسم می شود که نام و مشخصات آن در پنجره تنظیمات درج شده است. در قسمت میانی پنجره و تب دوم به نام Notation، تمام توضیحاتی که در مورد خطوط محاسبه شده نیاز دارید، وجود دارد؛ از جمله فرمول هر لاین :

tW6ZpLDZGTadVM0TJUURFM7U9iLYXkfFAgthCSmD.png

علاوه بر این، شما می توانید با خطوط حمایت و مقاومت خودتان کار کنید. هر فرمولی که مد نظرتان است را می توانید در سربرگ Line تایپ کرده و استفاده کنید. نکته مهمی که اینجا لازم به ذکر است اینکه، گاهی ممکن است خطوط شما خارج از کادر نمودار قرار گیرد. در این مواقع با استفاده از دکمه هایی که در شکل نشان داده شده نمودار قیمت را گسترش دهید. همچنین، امکانی برای رسم انواع مختلف دیگری از خطوط حمایت و مقاومت وجود دارد، با کلیلک روی دکمه Standard Criteria پنجره ای باز می شود که شامل لیستی از انواع خطوط است.

WfNrmZGsGvc6dNxR7kd5zcsxVlQGV7yLS3XT8Y5E.png

با انتخاب این گزینه رسم خطوط با تنظیمات خط LBC هماهنگ می شوند. به طور مثال اگر خطوط حمایت و مقاومت را بر اساس هفته جاری/گذشته رسم کرده باشید، هفته جاری را جایی در نظر می گیرد که خط LBC قرار دارد، حال ممکن است در انتهای چارت باشد یا هر جای دیگری از نمودار. این موضوع برای رسم درست خطوط بسیار مهم است.

DB6878xRcgAeAdzc4fagHosy0HJkBar8Y8ioDf4l.png

انواع نماد هایی که می توانید برای فرمول نویسی استفاده کنید، در ادامه لیست شده اند :

UoMaSA7tflr8fU5jXXsRHaAjCOJmC2RAUTE8fRw3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©