آموزش نرم افزار Timing Solution - قسمت 6

نرم افزار

Fibonacci Eclipses

به وسیله این ابزار می توان Eclipses ها را به شکل زیر رسم کرد. شعاع بیضی ها مطابق با نسبت های فیبوناچی رسم می شوند. توسط پنجره تنظیمات می توانید نسبت های مورد نیاز خود را رسم کنید. تنظیمات این پنجره نیز همانند تنظیمات نسبت های فیبوناچی گفته شده در قسمت های قبلی است.

FEpE5dbvbRY9WRnE0QxROI0uLQN3IhISDzMvt4QN.png

Pitchfork

چنگال اندروز هم که یکی از پرکاربرد ترین ابزار های تکنیکال با تنظیمات پیشرفته تر مورد نیاز بسیاری از تحلیل گران است. در قسمت تنظیمات گزینه هایی چون additional lines (رسم خطوطی با درصد دلخواه کاربر) و super pitchfork و angle (زوایه نقاط چنگال) و ... وجود دارند که در شکل زیر نمایش داده شده است.

wMw0LREEnKUXz3y8DK2ZEkQS0mCEmIBDk8kBltsk.png

abc  

برای مشخص کردن تاریخ قسمت خاصی از نمودار ویا گذاشتن یادداشت مورد استفاده قرار می گیرد.

Date mark

در واقع این گزینه در قسمت abc وجود دارد و توضیح داده شد، ولی به دلیل استفاده زیادی که دارد به عنوان یک دکمه جدا هم تعریف شده است

Geometrical Figures

این ابزار به شما امکان می دهد که اشکال هندسی مختلف را رسم و با هم ترکیب کنید. مربع و دایره، ابزار هایی یک کلیکه هستند، همراه با درگ کردن موس. بقیه ابزار ها سه کلیکه هستند.

K2yqbXe6PW12DYptSYMVGFVDcy9n4MoOpmgAWPtP.png

Spiral

این خطوط شامل یک خط بیس (اصلی) و دو خط هارمونیک هستند. خطوط حلزونی را با لاین قرمز رسم کرده وخطوط آبی در واقع معکوس خطوط قرمز هستند. این خطوط با سه نسبت اعداد خطی، نسبت های فیبوناچی و مربع اعداد رسم می شوند تمام این ها در تنظیمات قابل دسترسی است.

8d6oNEIKYGrs7HUxvlJEUPtUq2xMCdGZWOmj0CQM.png

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©