قابلیت های تحلیل اپ - قسمت 1

راهنمای تحلیل اپ


قسمت تحلیل ها

در این قسمت تحلیل هایی در دسته بندی های مشخص شده تحت مدیریت استاد آزادی قرار دارد که روزانه سهم های مختلف را از جنبه تحلیل تکنیکال، بنیادی، رصد معاملات عمده، بررسی گزارشهای ماهانه و فصلی، گرافهای P/S و P/E و موارد دیگر مورد بررسی قرار داده و در اختیار معامله گران کارگزاری الوند قرار می دهد.

JOPjYE8yRw9lYLe5emj1Ejv4uvame4tJ1yuqYnsL.png

در صورت تمایل به ذخیره تحلیل مورد نظر می‌توانید روی گزینه Save که در کنار هر مطلبی گذاشته شده کلیک کنید تا در قسمت پیشخوان کاربر، قسمت ذخیره شده ها آن مطلب را برای شما نگهداری کند.

2nU9cjeYGCLjvTIL67kxkjyqhI9JlWDkw8jq65x9.png

جدول هشدار پول درشت

همواره معامله گران بدنبال شناسایی بازیگران و یا ورود پول در سهم های مختلف هستند تا همگام با آنها وارد سهم شده و از نوسان ایجاد شده منتفع شوند. یکی از کاربردهای مهم تحلیل اپ شناسایی پول درشت است. در صفحه اصلی تحلیل اپ دو جدول قرار دارد که ورود و خروج پول درشت در سهم های مختلف را با حداقل میانگین 200 میلیون تومان شناسایی کرده تا معامله گر را در جریان پول قدرتمند قرار دهد. همانطور که در تصویر پایین مشخص است، بطور مثال در نماد "شبندر" یازده نفر در ساعت 10:40 دقیقه در درصد 4.95 (صف خرید) در قیمت 2244 تومان خرید انجام داده است که میانگین خرید آنها 240 میلیون تومان است و یا در نماد "ورازی" یک نفر در ساعت 10:49 دقیقه در درصد (2.67) در قیمت 801 تومان فروش انجام داده است که میانگین فروش وی 230 میلیون تومان است.

hPQvcrflULqsxrcCLLBqYkdgAfPVIPYw8E8jQxyL.jpg

جدول جهش حجم

حجم معاملات از جمله فاکتورهای مهم به منظور بررسی سهم است. گاهی حجم بسیار زیادی در یک سهم معامله می شود که به آن حجم مشکوک گفته می شود. به طور مثال فرض کنید در یک نماد در روز‌های عادی 200 هزار سهم معامله می شود، ولی در یک روز بصورت ناگهانی 2 میلیون حجم معامله می شود که این موضوع بیانگر حجم غیرعادی و ورود سرمایه ای عظیم در سهم می باشد. هشدارهای حجم روزانه به میانگین های 10 و 30 روزه را در تحلیل اپ می توانید مشاهده کنید که به معامله گر این امکان را می دهد تا سهم هایی را که معرفی می کند مورد بررسی دقیق قرار دهد. همانطور که در تصویر پایین مشخص است در نماد کاما 42.6 میلیون برگ سهم در درصد (3.84) معامله شد که 40.6 برابر میانگین حجم 10 روزه خود و همینطور 30.6 برابر میانگین حجم 30 روزه خود است.

kTGJFiGyA0rsxkgf4JjNKDLMd8BJfiLujUSCJLbC.jpg

پرتفوی

در پیشخوان، قسمتی برای رصد معاملات سهم هایی که مورد نظر معامله گر است درنظر گرفته شده و این امکان را میدهد تا چنانچه سهم های مستعد رشد را شناسایی کرد، آنها را در واچ لیست خود قرار داده و منتظر تریگر ورود بماند تا پس از مشاهده ورود پول درشت به سهم، بتواند همگام با جریان پول وارد سهم شود. برای این منظور کافی است روی زبانه اسم کاربر کلیک کرده و گزینه پرتفوی من را انتخاب نماید. در قسمت جستجو، اسم سهم مورد نظر را تایپ کرده تا به واچ لیست اضافه گردد. در انتها با فعال کردن تیک پرتفوی در کنار نام کاربر، فیلتر اعمال شده و در صفحه اصلی تنها معاملات آن نمادها در صورت انجام معامله، به نمایش در می آید.

Q6uVdIpYSnBMDPqQ8g7fllUI3GOLLTPx2LHR3Ezb.jpg

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©