آموزش نرم افزار MotiveWave - قسمت 2

نرم افزار

اگر سیستم عامل شما Mac است،  MotiveWave را می توانید در قسمت Launch pad با پوشه Applications بیابید. اگر MotiveWave را روى ويندوز نصب کردید، روى آيكون MotiveWave  که در Desktop قرار دارد دوبار کلیک کنید. صفحه نخست که در هنگام راه اندازی MotiveWave خواهید دید، صفحه Startup نام دارد. به طور معمول، یک فضای کاری را با استفاده از این صفحه انتخاب کرده و باز خواهید کرد. برای ساخت فضای کاری ابتدا وارد قسمت Options شوید:

BBY3do65NBN8MX1RFqOWnge8HwrqR6nVLeZlCAt0.png

گزینه اول Workspace را انتخاب نمایید:

Rxavdm3BozrsVYO70P0rbtMm8jMPJdTiWr6VwVsD.png

در صفحه باز شده روی دکمه New Workspace کلیک کنید و در قسمت Workspace Name یک نام به انگلیسی وارد کنید و با کلیک بر روی Add Conection وارد صفحه بعد شوید:

qOSWqED2ezTXq5aLTKwaSVAc5ncXRHCNZerEqTsF.png
HKAG6Anvec1XdrMUnE0nYOFii27HgOiiPUQzBNG5.png

در این قسمت ارائه دهنده سرویس یا کارگزار مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته با توجه به تحریم های ایران تقریبا اکثریت این کارگزاری ها و سرویس دهنده ها قابل دسترس نیستند ولی برای انتقال دیتای بازار ایران می توانیم از روشهایی که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید. در ابتدا میتوانید ارائه کننده سرویس Google / Yahoo  رو انتخاب کنید. این سرویس هم متاسفانه تحریم هست و برای استفاده لایو از دیتاهای بازارهای جهانی می توانید با استفاده از فیلترشکن از دیتای لایو این سرویس دهنده استفاده کنید.

p9McF3MunjpgpC1oyBjm7haKayAskYQC0ZGkGQWO.png

سپس بر روی دکمه Add Connection کلیک کنید و در صفحه بعد با زدن بر روی Creat Workspace یک فضای کاری برای خود ایجاد کرده اید.

fLL6jI8an4jywZzpWwNSzgsDMzI03LIkBMS2fdlF.png

همانطور که مشاهده میکنید یک Workspace (فضای کاری) جدید بنام امیر با سرویس دهنده Google در صفحه  Manage Workspace  ایجاد شده است و با بستن این صفحه وارد Startup شوید و از قسمت کشویی Please Select a Workspace  فضای کاری که خودتان ایجاد کرده اید انتخاب کنید و واردکنسول برنامه شوید. در ادامه برای ساخت یک فضای کاری از سرویس دهنده های معروف همراه شما خواهم بود و سپس به آموزش انتقال دیتای بازار ایران به این برنامه میپردازیم.

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©