آموزش نرم افزار Gannzilla - قسمت 4

نرم افزار


تریدر ها ...... خود را ترید می کنند

جای خالی را می توان با خیلی کلمه ها پر کرد. این با شماست اما من می خواهم قبل از آن که جمله کامل باشد، به این جای خالی بپردازم. روزنامه را باز می کنم و به صفحات اقتصادی می روم و با انبوهی از اخبار و مصاحبه و نمودار مواجه می شوم. تلویزیون را روشن می کنم کشوری به کشوری حمله کرده است. صفحات سایت های خبری هم دست کمی از اینها ندارند. با دوستان صحبت می کنیم و چیز هایی مشابه می شنوم و بعد به این فکر فرو می روم کدام یک روی بازار موثرند. آیا زمانی که کشور های قدرتمند طلا را می خرند باید اقدام به خرید کرد؟ آیا خبر جنگ های پی در پی در این دنیای پر از آشوب می تواند سیگنال هایی برای ورود و یا خروج از بازار به من بدهد؟ وقایع سیاسی، اقتصادی، بحران های اجتماعی، تصمیم های بزرگ دولت مردان، سیاست های پولی و مالی کشور های موثر جهان چطور؟ به جمله ی بالا فکر میکنم، تریدرها ...... خود را ترید می کنند. تصمیم می گیرم جای خالی را پر کنم اما قبل از آن جملاتی از کتاب 45 سال در وال ستریت نوشته ی ویلیام دیلبرت گن را به یاد می آورم:

1) تاریخ در وال استریت تکرار می شود و آنچه در گذشته رخ داده است در آینده (مجددا) رخ خواهد داد. صفحه 12 پاراگراف اول. 
2) تجربه به من آموخته است که هیچ چیز تا زمانی که (چرخه ی زمانی) روند صعودی اش را نشان می دهد، نمی تواند جلوی پیش روی بازار را بگیرد و تا زمانی که (چرخه ی زمانی) و تنزل مشاهده شود هیچ چیز نمی تواند جلودار آن باشد. صفحه 15 پاراگراف دوم.

می توان به جمع بندی رسید. می توان کلمه ای را پیدا کرد تا در توازن بین تکرار گذشته و پیشواز آینده بود. می توان کلمه ای را پیدا کرد که حق مطلب را ادا کند. باید نوشت:

تریدرها اعتقادات خود را ترید می کنند

چندان عجیب به نظر نمی آید که گن در نامه هایی که به شاگردان مکاتبه ای خود می نوشت به شدت اصرار به خواندن کتاب مقدس می کرد. مگر نه آنکه قرآن به کرات ما را دعوت به خواندن گذشته و تاریخ می کند؟ به راستی گن خواستار چه بود؟ کلیدی ترین کلمه ای که می توان آن را جدا کرد  و مثل راهنمایی روشن از او خواست تا معیاری برای حرکت ما در سیستم اعتقادی این سبک از حضور در بازار باشد یک چیز است، تکرار. در جای جای نوشته های گن می خوانیم که آینده چیزی جز تکرار گذشته نیست. سقف ها و کف ها تکرار می شوند. اگر نوشتار های یکم و دوم را خوانده باشید آنجا مفصل به ایده ی اصلی این سبک معاملاتی پرداختم. نجوم کهن و نجوم کهن یعنی متناهی بودن جهان. ساختار تکرار پذیری از رفتار آسمان و اجرام علوی. تکرار اعداد به در ذاتی واحد و چهره ای جدید. زمان های تکراری و هر کدام به نحوی تکرار سیکل های تکراری. در دسته بندی زمانی گن خواستار مراقبت از زمان بود. چه زمان هایی؟ باید همیشه به یاد داشته باشیم که ایرانیان صحیح ترین نوع علم نجوم را داشتند و این عجیب نخواهد بود که گن برای دایره ی آسمانی ِ معاملاتی اش از صفر برج حمل که برابر است با 21 مارس استفاده می کند و 21 مارس یعنی؟ نوروز و رسیدن خورشید به نقطه ی اعتدال بهاری.

گن در راستای پیدا کردن اهداف زمانی اش در بازار و برای بدست آوردن تاریخ دقیق کف و ها سقف ها از تقسیمات منطقه البروج با کاغذ های بسیار نازک استفاده می کرد. به این معنا که او تمامی تاریخ ها را دور در دور منطقه می چید و با استفاده از تقسیمات دلخواه تاریخ های بعدی را به دست می آورد. لایه هایی که حالا ما می توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم. لایه اول تمامی منطقه را به صورت تثلیثی برای ما جدا سازی میکند. نقاط منتاظر را هم می تواند بدست بیاورد. به عنوان مثال اگر سهمی در تاریخ 21 مارس کفی را تشکیل داده است تاریخ سقف ما منظور کردن و پیدا کردن ریتم تثلیثی سهم می شود تاریخ 21 جولای. پس اعتقاد بر این است که ما با استفاده از این لایه ها بتوانیم تقسیمات هر سال و یا هر ماه و یا هر هفته و یا هر ساعت را بدست بیاوریم. به خاطر داشته باشیم که تاریخ تکرار می شود و جهان هستی از کوچکترین اجزای خود شروع به ساختن آینده می کند. از ثانیه ها! 8 لایه شکلی در نرم افزار تعبیه شده است با زوایه های 120 درجه 90 درجه 70 درجه 60 درجه 52 درجه 45 درجه 40 درجه 35 درجه لازم به توضیح است از آنجایی که مربع 9 تایی گن که در آینده به آن خواهیم پرداخت شکل دگرگونه شده از آسمان و منطقه است شرایط بهره گرفتن از این لایه های را نیز دارد.

wgbkkhvN1omntoiigM4PTQoA4i11vsS65uciLyKG.png

در شکل بعدی لایه خطی تراز های فیبوناتچی است و لایه ی بعدی نیز که نماد های خرس و گاو را دارد نشان از یک موضوع مهم است. صعود و هبوط. رشد و ریزش جملگی در حرکت خاصه ی کواکب با تقسیم بندی خاص آنهاست. کوکبی که از آستانه ی نقطه ی حمل تا ابتدای میزان (باتوجه با این تقسیم بندی) حرکت می کند صاعد است و با گذر از میزان هابط تا آستانه ی حمل.

نویسنده: م.آیین

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©