آموزش نرم افزار ELWAVE - قسمت 2

نرم افزار
اجزا تشکیل دهنده نرم افزار :

1) نوار ابزار بالای نرم افزار: از این قسمت کلیه دسترسی های مربوط به نرم افزار مورد دسترس قرار دارد که در مورد قسمتهای مختلف آن مفصل در قسمت های بعدی توضیح داده خواهد شد.

BWAP5Xs7tYGjof7lmUdrnJJ8EfauUpj1k2d2yEua.png2) Wave tree

tOGtgefRt9IxGOyqTwtQRYd9SXT2DcMCJeqgUL81.png

3) Summary inspector

6sGvxSP4IAjTxLLQLGIPXARtBQdkcIbbvIBLOlPL.png4) Chart window

UZKT81JJ2dzGIVRZ4r4CAZzXnNCUUri1yDmhYu9a.png

اصول کار نرم افزار بر اساس تئوری امواج الیوت بنا نهاده شده است. این تئوری توسط آقای رالف نلسون الیوت درسال ۱۹۳۸ بر اساس مشاهدات و تحقیقاتش صورت گرفت و نظریه ای را بر اساس تغییرات قیمت ارائه داد که بر مبنای آن دوره های حرکتی قیمت را در قالب الگوهای مشخص و تکرار شونده امواج توضیح می داد. این امواج روانشناسی توده مردم را در بازارها در قالب موج ها و الگوهای مشخص و تکرار شونده به ما نشان می دهد. از دیدگاه الیوت، ویژگی های حرکات بازارهای مالی بر مبنای شرایط احساسی، معقول، تکانشی، ابهام و منطق گروهی شکل گرفته است و تغییرات قیمت از سه اصل الگو، نسبت و زمان ساختار می پذیرد. الیوت عقیده داشت هر اتفاقی که در بازار روی می دهد ریشه در گذشته قیمت دارد و با تحلیل الگوهای تکرار شونده پیشین می توان آنها را به حال و آینده ارتباط و گسترش داد.

هرسیکل بازار از 8 موج تشکیل شده که 5 موج ایمپالسیو هستند و در جهت اصلی بازار هستند و 3موج دیگر کارکتیو یا اصلاحی که درخلاف جهت بازار می باشند. با دانستن مطالبی در مورد امواج الیوت، در قسمت بعد می رویم سراغ تحلیل و ببینیم که بر اساس تئوری امواج الیوت، چطور از این نرم افزار میشه سیگنال های خرید و فروش دریافت کرد.

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©