آموزش نرم افزار داینامیک تریدر – قسمت 18

نرم افزار
Time Counts

ابزار شمارنده تعداد کندل ها از جایی است که مشخص می کنیم مگر اینکه روزهای تقویمی را فعال کرده باشیم که تعداد روزهای واقعی بر مبنای تقویم را بشمارد. برای تنظیمات داخلی کلیک چپ کنید تا صفحه ای همانند شکل زیر ظاهر شود.

tKLQJnAQ5TpEvKfF4QvcjhW3g0kRVlY3ASeeHf6g.png
برای رسم این ابزار روی منوی سمت چپ کلیک چپ کنید ابزار انتخاب می شود از یک نقطه انتخابی برنامه اجرا می شود. بر حسب تنظیماتی که در محیط ابزار انجام داده اید از محل رسم شمارش گر زمانی فعال می شود و شروع به شمارش می کند و در زمان هایی که خواستید خطوط عمودی ترسیم می کند. برای رسم دو کلیک نیاز است با کلیک اول خطوط ترسیم می شود و با کلیک دوم اعداد شمارش شده در زمان زیر خطوط حک می شود. به عنوان نمونه در شکل زیر از سقف 31 ژانویه رسم شده و بر اساس اعداد سری فیبوناچی شروع به شمارش می کند که کف ها و سقف های کلیدی را می دهد.

pBeKl4ERUlh64VlXTg5mF0QohXesWycukziYmPVl.png
این ابزار را هم به شکل روزهای معاملاتی می توان استفاده کرد و هم به شکل روزهای تقویمی که در شکل فوق که عبارت CD یا calendar Day تنظیم شده بر حسب روزهای تقویمی می شمارد یعنی روزهایی که بازار معامله هم نمی کند در شمارشگر در نظر گرفته می شود. در صورتی که بخواهیم بر اساس روزهای تقویمی بشمرد در منوی سمت راست نرم افزار عبارت CD را فعال می کنیم که چارت حتما باید دیلی باشد.


منبع : Cyclical Waves

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©