چارت در تحلیل‌ اپ

راهنمای تحلیل اپ


چارت تحلیل اپ.jpg

تحلیل تکنیکال یکی از روش‎های تحلیلی بازارهای مالی است که تنها به چارت یا نمودار قیمت توجه می‌شود و از گذشته سهم برای پیش بینی آینده آن استفاده می‌شود. یک تحلیل‌گر تکنیکال برای پیش‌بینی و تعیین احتمالی روند قیمت در آینده، باید بتواند رفتار قیمت در نمودار را با ابزارها و متد حرفه‌ای و به روز تحلیل کند.

برای این منظور مجموعه تحلیل‌ اپ، با در اختیار داشتن اطلاعات قیمت در کنار آیتم‌های بنیادی مهم برای شرکتهای فعال در بورس تهران، اقدام به طراحی محیطی با ابزارهای نوین برای تحلیل سهام انجام داد تا معامله‌گران بتوانند در کنار نمودارهای قیمت به اطلاعات فاندامنتال و اخبار و حواشی سهم نیز دسترسی کامل داشته باشند تا به نوعی تمامی نیاز فعالین بازار، اعم از تکنیکال، بنیادی و تابلوخوانی در یک تصویر برطرف شود.

چارت تحلیل اپ.jpg

همواره عملکرد شرکتها از لحاظ مقدار سودآوری و فروش، از مهمترین آیتم‌هایی است که توجه معامله‌گران را به خود جلب می‌کند و چشم اندازی از عملکرد شرکت در اختیار آنها قرار می‌دهد تا بتوانند برآوردی درست از کسب و کار شرکتها داشته باشند. ما در کنار نمودار قیمت، نسبت و گیج‌های  P/E ، P/S و نرم افزار تعادلی را گنجاندیم تا معامله‌گران علاوه بر شرایط تکنیکی به شرایط بنیادی سهم نیز اشراف کامل داشته و بتوانند بهترین تصمیم را برای خرید، فروش و یا نگهداری سهم‌های مورد نظر خود اتخاذ نمایند.

چارت تحلیل اپ.jpg

اطلاعات تابلو سهم

در گوشه سمت راست چارت، قابلیتی در نظر گرفته شده تا تحلیل‌گران و معامله‌گران بتوانند دیده‌بان مخصوص به خود را تشکیل دهند و با زیرنظر گرفتن و اعمال فیلتر، متوجه هر گونه رفتاری در قیمت این نمادها شوند. همچنین تمامی اطلاعات نماد؛ شامل انواع قیمتهای روز، خرید و فروش حقیقی و حقوقی، سرانه خرید و فروش و هر آیتمی که در سایت tsetmc  قرار دارد، در نوار ابزارهای چارت در نظر گرفته شده تا معامله‌گران نیازی به مراجعه به سایتهای مختلف جهت تحلیل تابلو سهام نداشته باشند.

چارت تحلیل اپ.jpg

تمپلیت

منوی تمپلیت از دیگر ابزارهای موجود در چارت تحلیل‌اپ است، تا تحلیل‌گران بتوانند اندیکاتورهای مورد نظر خود را با هم ترکیب و با ذخیره کردن آنها، به سادگی بر روی چارت هر سهم دیگری لود نمایند. در واقع تحلیل‌گران نیازی به فراخوان هر باره اندیکاتورها بر روی سهام مورد نظر خود ندارند و با شخصی سازی و ترکیب و ذخیره آنها می‌توانند در نمودارهای مختلف ابزارهای خاص خود را به خدمت بگیرند.

چارت تحلیل اپ.png

تحلیل زنده و معامله روی چارت

از ویژگی های منحصر به فرد چارت تحلیل‌اپ که به زودی در اختیار تمامی فعالین بازار قرار می‌گیرد، امکان مشاهده تحلیل تحلیل‌گران سرشناس بازار و معامله روی چارت است. این مجموعه در حال طراحی و پیاده‌سازی ساز و کاری است تا در آینده‌ای نزدیک مشترکین تحلیل‌اپ بتوانند به سادگی، تحلیل تحلیل‌گران سرشناس بازار را بر روی سهم‌های مورد نظر خود مشاهده و نسبت به تحلیل‌های خود در مقام قیاس قرار دهند و همچنین بتوانند بدون خارج شدن از محیط تحلیلی، اقدام به ارسال سفارش برای خرید و فروش سهام کنند.

چارت تحلیل اپ.jpg

اخبار و حواشی

همواره عموم معامله‌گران تمایل دارند تا در محیطی سالم و حرفه‌ای در جریان گزارش شرکتها اعم از گزارش‌های فصلی، مقدار فروش، برگزاری مجامع، مقدار سود تقسیمی و .... همینطور اخبار و حاشیه های پیرامون سهام مورد نظر خود قرار بگیرند. در تحلیل اپ همه روزه شرکتهای حاظر در بورس تهران، از جنبه‌های مختلف مورد بررسی و آنالیز افراد گوناگون قرار میگیرند که میتوانید در کنار نمودار قیمتی سهام، در جریان گزارش‌ها، اخبار، حواشی و برنامه‌های آینده شرکت نیز قرار بگیرید.

چارت تحلیل اپ.png

لینک استفاده از چارت

https://Tahlilapp.com/Chart

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

0 / 1500
مقاله‌های مشابه
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تحلیل‌اپ می‌باشد و محفوظ است. 2024 ©